tiistai 5. maaliskuuta 2013

If you could see me now would you recognise me, would you pat me on the back or would you criticise me ?

Nyt päätin pistää toteutukseen tän mun lupauksen vähän paremmasta postaus tahdista ! Mitään ihmeellistä ei oo nyt tapahtunut, kivan viikonlopun jälkeen oli tosin tylsä palata kouluun… Nyt on kuitenki ollu tosi hyvät säät mikä antaa vähän lisä energiaa ! Tänäänkin mentiin hypäri tunneilla ulos istuskelemaan ja pelaamaan jalkapalloa. Enimmäkseen kyllä pojat pelas ja mä ja mun pari kaverii seistiin kentällä ja väisteltiin palloa :D
Vähän aikaa sitten sain kirjeen mun vaihtarijärjestöltä EF:ältä, jossa kerrottiin että kotiinpaluusta. Elikkä 12. kesäkuuta meidät kaikki Briteissä olevat vaihtarit viedään Englannin Winchesteriin yhden yön kestävälle ”loppuleirille”.  Se on sama paikka missä meillä oli kahden viikon kestävä valmennus leiri elokuussa kun tultiin tänne. Leiri oli loistava ihan mahtavien ihmisten kanssa joten toi loppuleiri tulee ihan varmasti olemaan tosi kiva ! Sitten 13. kesäkuuta lähteekin mun lento Heathrown lentokentältä Suomeen päin. Vielä on jäljellä tasan 100 päivää jäljellä täällä Walesissä, mut silti on jo nyt tosi sekavat fiilikset. Toisaalta haluisin jo kotiin kavereitten ja perheen luokse, mut toisaalta tiiän jo nyt et tuun ikävöimään Walesiä…

IMG_9679

p.s tää biisi on ihana:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti