torstai 16. toukokuuta 2013

Well sometimes you can't change and you can't choose and sometimes it seems you gain less than you lose

Ja taas on tää mun bloggaaminen vähän unohtunu.. Noh tulin nyt kuitenkin näyttämään jotain elonmerkkejä. Täällä on kaikki tosi hyvin, maanantaina tosin alkoivat kokeet. 2 koetta neljästä tehty ja tähän mennessä on menny hyvin. Kokeiden takia meillä on koulusta study leave, elikkä koululle mennään vaan tekemään kokeet ja muuten on vapaata. Ihan rentoa kun voi nukkua pitkään ! Normaalia koulua mulla ei siis enää oo ollenkaan, koska study leave loppuu vasta mun palattua Suomeen. Perjantaina oli mun vika kunnon koulupäivä täällä joten mun kaverit kirjotti mun paidan täyteen kaikkee ! Vitsi tulee kyl niin surullista sanoo kaikille heipat…
Loppuun viel pari random kuvaa, ekassa sitä mun koulupaitaa, tokassa Cardiffin keskustaa ja vikassa Maria :)
IMG_1576
IMG_0566
IMG_1485

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti